Κλεισαρης: "Δεν υπάρχει αντιπαράθεση"

Ο Κώστας Κλείσαρης,ο οποίος παραιτήθηκε από την τεχνική ηγεσία του Κερατσινίου,προέβη στην εξής διευκρινιστική δήλωση:
"Δεν υπαρχει καμια αντιπαραθεση. Στην περιπτωση που δυο πλευρες διαφωνουν για κατι, αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να δημιουργειται απαραιτητα κι ενταση. Η αληθεια και η ευθυνη ομως ειναι σπουδαιες εννοιες και αυτες πρεπει να πιστευεις και να αναλαμβανεις οταν πρεπει να ηγηθεις από οποιαδηποτε θεση, επομενως και ιεραρχικα  μεσα από τις δομες μιας ομαδας. Προσωπικα λοιπον νιωθω 101 % καλα με τον εαυτο μου και μπορω να δω στα ματια οποιονδηποτε στην ομαδα μας σχετικα με τον στοχο που θεσαμε το καλοκαιρι για την αναδομηση της ομαδας. Σκεφτομουν κι αποφασιζα ακριβως οπως ειπα και υποσχεθηκα, χωρις καμια αποκλιση οπως και στις προηγουμενες συνεργασιες μου με το συλλογο. Με αυτο τον τροπο για μενα χτιζονται οι ομαδες. Επιχειρηματα εχω για κάθε μου αποφαση μεχρι χθες. Αν οσοι με καλεσαν και μιλησαν τοτε μαζι μου ξερουν οτι εχουν κανει κι εκεινοι οσα ειπαν, τοτε τα αποτελεσματα δειχνουν ξεκαθαρα οτι αυτο που μπορω να κανω εγω δεν αρκει. Αλλωστε δεν εχω το ψωνιο να με θεωρω μοναδικο η αναντικαταστατο. Δε κρυφτηκα ομως ποτε για τις ευθυνες που ανελαβα. Ευχομαι στην ομαδα τα καλυτερα και στους αθλητες να εχουν τον ικανοτερο καθοδηγητη για τη συνεχεια. Φυσικα με παραλογισμους δεν ασχολουμαι. Αλλοι οφειλαν να το κανουν για μενα, αλλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου