Διευκρινίσεις από Στασινόπουλο

 Με αφορμή τον θόρυβο που ξέσπασε μετά από τις δηλώσεις του τεχνικού του Περαμαικού,Βασίλη Στασινόπουλου,στο παιχνίδι με τον Παναξιακό, ο γνωστός τεχνικός προέβη στην εξής δήλωση όπου επειχειρεί να διευκρινίσει αρκετά  γύρω από αυτά που είπε, και αφορούν τον Ιωνικό, αλλά και τον Ατρόμητο Πειραιά, αναλυτικά η  τοποθέτηση του Στασινόπουλου είναι η εξής:
"Σχετικά με τις δηλώσεις μου αμέσως μετά την ληξη του αγώνα Πανναξιακού-Περαμαϊκού και πριν δημιουργηθούν λανθασμένα συμπεράσματα, θα ήθελα να δηλώσω τα εξής: Κανένα απολύτως πρόβλημα δεν είχα και δεν έχω ούτε με τον επίσημο Ιωνικό,
ούτε με τον επίσημο Ατρόμητο Πειραιά, ούτε φυσικά με κάποιον άλλο σύλλογο. Και οι δυο ομάδες φέτος μας συμπεριφέρθηκαν άψογα κι αυτό το τονίζω κατηγορημετικά. Η δήλωση μου είχε να κάνει με την μικρή μερίδα οπαδών που υπάρχει σε κάθε ομάδα και δεν μπορεί να ελεχθεί από την διοίκηση του εκάστοτε σωματείου. Τέτοιους φιλάθλους έχουμε εξάλλου κι εμείς, πόσο μάλλον ένα ιστορικό σωματείο όπως ο Ιωνικός, με μεγάλο όγκο φιλάθλων που είναι δύσκολο να συνετιστούν από τους ανθρώπους που διοικούν με αυταπάρνηση την ομάδα και παλεύουν για το καλύτερο. Έχω φίλους σε όλες τις ομάδες και η πολυετή παρουσία μου στα γήπεδα αποτελεί την καλύτερη απόδειξη. Σε καμία περίπτωση δεν θέλησα να θίξω την ιστορία κάποιοων ομάδων και όσους τις διοικούν, εξάλλου αυτή δεν είναι η δουλειά μου. Έκανα ένα μεμονωμένο σχόλιο για καποιες μερίδες φιλάθλων που προκαλούν όπως είπα, προβλήματα σε όλες τις ομάδες, ένα σχόλιο που απηχεί αποκλειστικά τις δικές μου απόψεις και μόνο." 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου