Ο Σκαφτούρος παίρνει θέση και διευκρινίζει

"Τιμή μου που παίζω σε μιά τεράστια ομάδα"

Πολλά γράφθηκαν , ακούσθηκαν , και κυλοφόρησαν γύρω από τον Παναγιώτη Σκαφτούρο, τον επιθετικό του Ιωνικού, τελευταία, οπότε ο ίδιος ο γνωστός ποδοσφαιριστής με δηλώσεις του  επειχειρεί να βάλλει τα πράγματα στην θέση τους, κι αναφέρεται σε όσα έγιναν τελευταία.

 Αναλυτικά οι δηλώσεις του γκολτζή του Ιωνικού έχουν ως εξής:
"Στην επικοινωνία που είχα με τον πρόεδρο του Κ. Αστ. βάρης, κ. Μπακλατζή αναφερθήκαμε στο καθαρά ποδοσφαιρικό κομμάτι και του ζήτησα συγνώμη για την αντίδραση μέσα στο γήπεδο...
Ήτανε ποδοσφαιρικά λάθος από την μεριά μου ,να αντίδρασω έτσι ,στις βουτιές και στις προκλήσεις του αντιπάλου αλλα πάνω απο όλα συναδέλφου τερματοφύλακα.
Όσο αναφορά το περιστατικό που έγινε στο γήπεδο της Αγίας Παρασκευής του ξεκαθάρισα ότι ήταν άναδρο και δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Ήμουν με τον πατέρα μου την ώρα που μου την έπεσαν,  φυσικά ο πρόεδρος δεν πήρε θέση καθώς δεν το γνώριζε, όμως θα ήθελα να τονίσω ότι επικεφαλής της επίθεσης που δέχτηκα ,ήταν μέλος του προπονητικου team του Αστέρα Βάρης.
Όσο για το όνομα του κυρίου Αρχοντάκη που ακούστηκε ,πράγματι ήταν στο περιστατικό αλλα δεν πήρε καμία θέση, ίσα, ίσα με βοήθησε και μπήκε στη μέση να μας χωρίσει ..προσωπικά θέλω και εκείνον να τον ευχαριστήσω καθώς το ήθος του στα γήπεδα είναι γνωστό..
Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω όλοι την οικογένεια του Ιωνικου για την στήριξη και το ενδιαφέρον προς το πρόσωπο μου και ακόμα θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον πρόεδρο μας που πραγματικά μου έδειξε την εκτίμηση του προς εμένα αλλα και προς όλους τους ποδοσφαιριστές του Ιωνικού...
Τέλος θέλω να πω σε όλο τον κόσμο ένα τεράστιο μπράβο γιατί χωρίς αυτούς δεν θα υπήρχαμε..

Ο Ιωνικός είναι ο κόσμος του, και δύναμη οι οπαδοί του.
Τιμή μου που παίζω σε μια τεράστια ομάδα και είμαι μέλος σε μια αγαπημένη οικογένεια."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου