Τέλος ο Κονέ στον Περαμαικό

Παρελθόν από τον Περαμαϊκό αποτελεί  ο Σωτήρης Κονέ, καθώς ο πολύπειρος μεσοαμυντικός ζήτησε  από την διοικηση του συλλόγου  να αποχωρήσει από την ομάδα εξαιτίας ανειλημμένων επαγγελματικών υποχρεώσεων που τον αναγκάζουν να μην μπορεί να ακολουθήσει το πρόγραμμα του συλλόγου. Μάλιστα 0 32χρονος Κονέ δήλωσε οτι "κρεμάει" τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια.
Χαρακτηριστικά ο ίδιος δήλωσε: "Είχα αποφασίσει από το καλοκαίρι να σταματήσω το ποδόσφαιρο, όμως η πρόκληση να ενταχθώ σε έναν οργανωμένο σύλλογο όπως ο Περαμαϊκός, με έκανε να το επαναδιαπραγματευτώ. Δυστυχώς όμως, οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δεν με βοήθησαν ωστε να ακολουθήσω την ομάδα μέχρι το τέλος της σεζόν. Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια όλους τους ανθρώπους του Περαμαϊκού και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο κ. Κουντούρη. Πρόκειται για εκπληκτικό άνθρωπο από τους καλύτερους που έχω συναντήσει στην καριέρα μου και είναι τιμή μου που συνεργάστηκα μαζί του. Θέλω να συγχαρώ όλη την ομάδα για την εξαιρετική της πορεία και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται γιατί αυτό της αξίζει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου