Φαναρίτης:"Παραιτήσου να σώσεις τα προσχήματα"

Μπαράζ ανακοινώσεων ανάμεσα σε Φαναρίτη και Στέλιο Μπρατσόλη, με τον πρόεδρο του Μοσχάτου να επανέρχεται δριμύτερος.
 Αναλυτικά η νέα ανακοίνωση του κ. Φαναρίτη έχει ως εξής:
"Αγαπητέ φίλε Στέλιο Μπρατσόλη κατ΄αρχάς θα ήθελα να σε ευχαριστήσω, για τις ευχές σου, για την επίτευξη του στόχου της ανόδου της ομάδας μου στην Γ΄ Εθνική, που για μας στο Μοσχάτο είναι όνειρο ζωής(εφόσον πρώτα είμαστε
πρωταθλητές), όπως άλλωστε, και του ιστορικού Εθνικού και των ανθρώπων του.Σε απάντηση των όσων μου αναφέρεις σε σχετικό σου δημοσίευμα-απάντηση στην δικαιολογημένη αγανάκτησή μου, για την ολιγωρία της ένωσης που εκπροσωπείς, σχετικά με τον καταρτισμό των ομίλων μπαραζ ανόδου στην Γ Εθνική,θα ήθελα να σημειώσω δύο τρία πράγματα. Σαν Στέφανος Φαναρίτης, σαφώς και δεν μπορώ σαν χαρακτήρας να αποδέχομαι τις όποιες πελατειακές εξυπηρετήσεις ειδικά σε βάρος των ομάδων της ένωσης μας, αλλά και γενικότερα, οποιασδήποτε ομάδας της χώρας.I am not this kind of guy που λένε και στο χωριό μου τον Πειραιά…. Δυστυχώς τόσο η ομάδα μου όπως και ο Εθνικός, είμαστε αναγκασμένοι να αποδεχθούμε μια σκληρή πραγματικότητα πραγματικά άδικη,ένα τετελεσμένο γεγονός και στην οποία τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε το παραμικρό.Αν πράγματι όπως αναφέρεις είσαι ανεπαρκής σε αυτό το «ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ» την «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΩΝ», τότε δυστυχώς εκ των πραγμάτων φαίνεται, άθελά σου ίσως, ότι παρά το αντίθετα θέλω να πιστεύω σκοπούμενο, εσύ δυστυχώς το αποδεικνύεις έμπρακτα.Γιατί δεν γίνεται από την μια να «ΣΦΙΧΤΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙΣ» την όποια καρέκλα σου προσφέρεται από την Ελληνική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου, και από την άλλη να μετέχεις σε αυτό το «ΑΛΙΣΒΕΡΙΣΙ» ως αναπληρωτής πρόεδρος της Επιτροπής Πρωταθλήματος της Δ΄ Εθνικής.Αυτοί που δεν μετέχουν το αποδεικνύουν με πράξεις « Η γυναίκα του Καίσαρα δεν πρέπει να είναι μόνο τίμια, αλλά και να φαίνεται τίμια». Στο ξαναείπα, παραιτήσου να σώσεις τα προσχήματα έστω την ύστατη ώρα...Κλείνοντας θα ήθελα να αναφερθώ στην εισήγηση της Επιτροπής στην οποία μετέχεις στο Δ.Σ. της ΕΠΟ, ώστε την επόμενη σεζόν 2013-14, ο Πειραιάς και η Αθήνα να στέλνει μόνο μια ομάδα στα μπαράζ.Αλήθεια έγινε από μέρους σου, από μέρους της ένωσης μας η παραμικρή αναφορά, η παραμικρή ενημέρωση στα σωματεία μας, η θα βρεθούμε «ΠΡΟ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΟΥ ΓΕΓΟΝΌΤΟΣ» στην Γ.Σ της ΕΠΟ στις 15 του Ιούνη;Εγω δεν ζήτησα ποτέ από κανέναν προνομιακή αντιμετώπιση. Πάντα ζητάω ισονομία και ποδοσφαιρική δικαιοσύνη αν υπάρχει τέτοιος όρος. Δεν με ενδιαφέρει προσωπικά να κερδίσω τίποτε από το ποδόσφαιρο, δεν μπήκα στον χώρο να καταξιωθώ και να αποδειξω οτι είμαι κάποιος... Δεν σκοπεύω να πολιτευτώ...ούτε να ασχοληθώ με τα κοινά της ένωσης... Απλά αγαπάω την ομάδα μου, πονάω το Πειραικό ποδόσφαιρο και δεν αντέχω τα παρασκηνιακά... Καλύτερα είναι να σταματήσει εδώ η αντιπαραθεση γιατί έχουν αγανακτήσει πολλοί.... και η φθορά δεν ακουμπάει εμένα.... Και σταματάω μονομερώς εδώ, εγώ πρώτος, γιατί περισσότερο με λυπεί η αδυναμία που έχεις να καταλάβεις τι εννοώ και με παραφράζεις με ένα τρόπο που είναι σχεδόν προσβλητικός παρά τις αβρότητες του λόγου σου.Προτιμώ λοιπόν να κρατήσω την άποψή μου και την φιλία μας…παράλληλα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου