Κουνιάς: "Μου γεννιούνται σκέψεις για την πατρότητα της δημοσίευσης σας"

Στην αντεπίθεση πέρασε για δεύτερη  φορά ο Γιώργος Κουνιάς, μετά την απάντηση του  μέλους του Δ.Σ. της ΕΠΣΠ κ Βασιλόπουλου, μάλιστα ο παράγοντας της Αμφιάλης ουσιαστικά  θέτει εν αμφιβόλω την πατρότητα της   δημοσίευσης του κ. Βασιλόπουλου.
 Αναλυτικά η  δήλωση του κ. Κουνιά που αναρτήθηκε στην  προσωπική του σελίδα κοινωνικής δικτύωσης είναι η εξής:
"Επειδή ο ''νοών νοείτο''αλλά και ο νοήμων αντιλαμβάνεται ,με
πλήρη σεβασμό ,αγάπη και τιμή προς το προσωπό σας κύριε Βασίλη Βασιλόπουλε θα μου επιτρέψετε να κάνω κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με τη δημοσίευση σας προς το πρόσωπο μου.
Αναλάβατε τον άχαρο ρόλο να προασπίσετε μία απόφαση του ΔΣ της ΕΠΣΠ ατυχώς και πιθανά - κατά την άποψη μου-όχι με δική σας θέληση.
Κατηγορήθηκα ότι από άγνοια η''πρόθεση υπέκρυψα πώς τα τελευταία 20 χρόνια οι βραβεύσεις των υποδομών γίνονται Μάιο.
Σύμφωνα με αυτά πού θυμάμε άλλη μία φορά έχει γίνει αυτό και ''συμπτωματικά''το 2009 παραμονές των προηγούμενων εκλογών τής ΕΠΣΠ.
Θα σας αναφέρω ότι προσωπικά είμαι σύμφωνος ως προς τον χρόνο αυτής της εκδήλωσης και μάλιστα με πρωτεργάτη εσάς μαζί το ζητάμε χρόνια τώρα .
Όλες όμως οι προσπάθειες σας έπεφταν στο κενό πρός συνεχή απογοήτευση σας.
Και θεωρώ ότι σωστά έβαλα στον εαυτό μου το ερώτημα γιατί άραγε τώρα?
Αγαπητέ Πατέρα κύριε Βασίλη,
Ποτέ στή δήλωση-σκέψη μου ούτε κατ΄ελάχιστο δέν αναφέρθηκα προς το πρόσωπό σας καθώς (επιτρέψτε μου ) σε αυτό το θέμα νά γνωρίζω τους αγώνες σας.
Τέλος σχετικά με το πολιτικό θέμα νομίζω είμαστε απολύτως σύμφωνοι.
Για αυτό το ζήτημα μάλλον θά πρέπει να ψάξουμε σε αυτούς που παρουσιάζουν πολιτικούς φίλους σαν αθλητικούς παράγοντες,κάνουν συναντήσεις μαζί τους,και διοργανώνουν προεκλογικές αθλητικές παρουσιάσεις με τα 2/3 των παρόντων να αποτελούν πολιτικά πρόσωπα χωρίς ίχνος αθλητικής παιδείας η' ενδιαφέρωντος μέσα τους.
Κατά τα άλλα ο σεβασμός,η σεμνότητα και η μετροέπεια είναι μία σχέση αμφίδρομη πάντα.Και στη περίπτωση της '' χωρίς αντιπαράθεση '' δήλωσής σας,γνωρίζωντας τον άνθρωπο Βασιλόπουλο οι παραπάνω έννοιες λείπουν εντελώς,σε σημείο να μου γεννηθούν σκέψεις σχετικά με την αληθινή πατρότητα της δημοσίευσης."
ΜΕΤΑ ΙΔΙΑΊΤΕΡΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ
Γιώργος Κουνιάς
Ελεύθερα εκφραζόμενος αθλητικός παράγοντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου