Η απάντηση Καραμπέτσου σε Ανασόπουλο

Ο Γιώργος Καραμπέτσος εκ των ηγετικών στελεχών του "ΝΕΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ" με την παρακάτω επιστολή απαντάει στον σύμβουλο της ΕΠΟ  Νίκο Ανασόπουλο για την πρόσφατη τοποθέτηση του.
 Αναλυτικά η επιστολή: 

Αγαπητέ Φίλε Νίκο,
Δεν αισθάνομαι όμορφα που αναγκάζομαι για πρώτη φορά στην ζωή μου να επικοινωνήσω με έναν Φίλο μέσω του τύπου, λαμβάνοντας υπόψη όμως την ειρωνική σου τοποθέτηση μέσω του τύπου (γιατί αλλιώς δεν μπορεί να με αγγίξει) στο ποσοστό που μου αναλογεί, σχετικά με το δέος την υπερηφάνεια, δεν θα μπορούσα όμως να μην σου απαντήσω δια της ιδίας οδού και ευελπιστώ να με καταλάβεις και να με συγχωρέσεις.
Επειδή στα 35 χρόνια υπηρεσίας στις Ένοπλες Δυνάμεις, στην προσωπική μου αθλητική σταδιοδρομία και κυρίως με την πολυετή παρουσία μου στο Πειραϊκό ποδόσφαιρο μέσω της ομάδος της γειτονιάς μου  του Μοσχάτου δεν έδωσα το δικαίωμα σε κανέναν να με κρίνει αρνητικά για τις πράξεις μου, τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους και δεν αισθάνθηκα ποτέ άσχημα που ασχολήθηκα με το ποδόσφαιρο, ιδιαίτερα δε που επί τρεις τετραετίες πορεύθηκα μαζί σου στον τομέα της διοίκησης της Ένωσης χαλώντας μάλιστα στις διάφορες προεκλογικές περιόδους, πολυετείς σχέσεις με προσωπικούς φίλους μου.
Το 2009 που ήμασταν μαζί στον αθλητικό οργανισμό της τότε Νομαρχίας Πειραιά, κατόπιν προτροπής σου υποστήριξα τον φίλο Στέλλιο (ως και πρόεδρος εφορευτικής) και χάλασα την σχέση μου, με τον Νίκο, τον Χρήστο και με τον Μιχάλη που παραλίγο εάν το αποδεχόταν θα ήταν πάλι το 2013 αντίπαλος μου με την Ποδοσφαιρική Συνεργασία.
Για όλα αυτά να ξέρεις δεν έχω μετανιώσει, ένα γεγονός με έχει πειράξει το ότι πρέπει να με κορόιδευες για τον κ. Σπάθα, όσο τον είχες κολλητό.
Στις συγκεντρώσεις (στο γήπεδο στα Καμίνια, στην ταβέρνα στον Προφήτη Ηλία, στη Καφετέρια ¨ΝΑΙ¨ και σε άλλες συνάξεις) των υποστηρικτών σωματείων της παράταξης Ποδοσφαιρική Συνεργασία και στις Γενικές Συνελεύσεις εκλογικές ή μη,  όταν σου έλεγα φίλε Νίκο ότι δεν πρέπει παρευρίσκονται εν ενεργεία και μη εν ενεργεία διαιτητές και ιδιαίτερα να μην τους δίνεις το μικρόφωνο , μου έλεγες ότι η σχέση της Ένωσης με τη διαιτησία και ιδιαίτερα με τον κ. Σπάθα ήταν εξαιρετική και ήταν φίλοι της παράταξης μας, ακόμη και τον Ιανουάριο του2013 για τις σχέσεις σου με τον Σπάθα το ίδιο μου είπες.
 
 Τελευταία δε μαθαίνοντας λεπτομέρειες για τις προσωπικές σχέσεις του Σπάθα μαζί σου και με αλλά πρόσωπα από την παράταξη της Ποδοσφαιρικής Συνεργασίας τα έχασα  και από τότε προσπαθώ να καταλάβω που οφείλονται οι τελευταίες τοποθετήσεις σου, εάν ήξερες κάτι ανήθικο για τον Σπάθα μας το έκρυβες και τον χρησιμοποιούσες να κερδίζεις τις εκλογές και όχι μόνο ή είσαι αχάριστος.
  Φίλε Νίκο εάν γνωρίζεις ότι υπάρχει κάτι τεκμαρτά ανήθικο, αθλητικά ή κοινωνικά,  είτε για τον Σπάθα, είτε για άλλο μέλος από την παράταξη του Ν.Π.Π., έχεις την υποχρέωση είτε δια του τύπου, είτε προσωπικά, είτε κατά την διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης να πληροφορήσεις κυρίως τους εκλέκτορες προκειμένου να μην τον επιλέξουν.
Φίλε Νίκο σε κάθε περίπτωση τιμώ την παρουσία σου στα κοινωνικά και αθλητικά δρώμενα, καταλαβαίνω την δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεσαι και επέτρεψε μου αν και νεότερος να σε συμβουλέψω ότι την επόμενη μέρα των εκλογών το ποδόσφαιρο του Πειραιά μας θέλει όλους ενωμένους και ερωτήσεις σαν και αυτή που έκανες στο Δ.Σ. της Ε.Π.Ο.,  δεν βοηθούν την ενότητα.
Τέλος Φίλε Νίκο ευελπιστώ να μην με κάνεις να αισθανθώ ότι με χρησιμοποιούσες όλα αυτά τα χρόνια.
Με τιμή,
Καραμπέτσος Γιώργος
Υποψήφιος με Ν.Π.Π.
* Θέλω να πληροφορήσω τους φίλους παράγοντες του Πειραϊκού Ποδοσφαίρου ότι από σήμερα και στο εξής δεν θα απαντήσουμε ως Συνδυασμός σε καμία πρόκληση εκτός εάν αφορά το ήθος κάποιου μέλους μας.
* Ευχαριστώ το κάθε μέσο του τύπου που θα φιλοξενήσει την επιστολή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου