Φούλ για ¨"super leuage" ο Μακαρωνάς

Θεωρείται κατά πολλούς ένα από τα σπουδαιότερα ταλέντα που  ανέδειξε ο Πειραιάς τα τελευταία δύο χρόνια, και οι μπληροφορίες,  τον φέρνουν να είναι μέσα στους μεταγραφικούς στόχους δύο γνωστών επαγγελματικών ομάδων¨"super leuage".
 Ο λόγος για τον 20χρονο Θωμά Μακαρωνά, που φέτος αγωνίσθηκε στην Γλυφάδα, και πέρυσι στην Προοδευτική.

 Ο ίδιος ο νεαρός επιτελικός μέσος μιλώντας στο "sentrasout"μας δήλωσε:" Περιμένω, μιά πολύ θετική εξέλιξη για την καριέρα μου, και νομίζω ότι είμαι έτοιμος, να κάνω το μεγάλο άλμα.
 "Έχω δουλέψει πολύ, απέκτησα εμπειρία, και δύναμη από την παρουσία μου στην Γλυφάδα, και ειδικά στην Προοδευτική που είναι σπουδαίο σχολείο για τον ποδοσφαιριστή.
 Μου έδωσαν την αυτοπεποίθηση που χρειάζομαι, κυρίως η Προοδευτική, κι ο κ. Αντώνης Καλαμάκης ώστε να καταφέρω.
 Νομίζω  ότι το να  έχω κοντά μου  τον γνωστό ατζένη Γιώργο Τσέλιο, είναι  επίσης πολύ σημαντικό στοιχείο, για ένα νέο ταλαντούχο ποδοσφαιριστή, που θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου