Σκαρπέλη ο Αργοναύτης

Την απόκτηση του 28χρονου μεσοεπιθετικού Γιάννη Σκαρπέλη ανακοίνωσε ο Αργοναύτης. Ο ποδοσφαιριστής που φημίζεται για το γλυκό του αριστερό πόδι έχει αγωνιστεί μεταξύ άλλων σε Ατρόμητο Αθηνών, ΓΣ Ηλιούπολης, ΑΟ Περιστερίου,
Αγίους Αναργύρους, Ορφέα Αιγάλεω και αποκτήθηκε μετά από προσωπικές ενέργειες των Μανούσου Φαραντάκη και Νίκου Γαντζάκη από το Δάσος Χαϊδαρίου όπου αγωνιζόταν λόγο επαγγελματικών υποχρεώσεων.     
Ο ποδοσφαιριστής μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής δήλωσε: Είμαι πολύ ευχαριστημένος για το αίσιο τέλος της μεταγραφής μου στην ιστορική ομάδα του Αργοναύτη. Ήταν κοινή επιθυμία δική μου, της διοίκησης και των νέων προπονητών μου να συνεργαστούμε  και τελικά αυτό έγινε. Γνωρίζω τις απαιτήσεις και είμαι έτοιμος να προσφέρω.  Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για το καλό της ομάδας και για να δικαιώσω αυτούς που με επέλεξαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου