Αφήνει αιχμές ο Παπακαλοδούκας μετά το διαζύγιο με την Α.Ε. Περάματος

Με ανακοίνωση που εξέδωσε ο πρώην- πλέον τεχνικός της Α.Ε. Περάματος Γιώργος Παπακαλοδούκας, αφήνει αιχμές κατά της διοίκησης της Α.Ε. Περάματος.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του κ. Παπακαλοδούκα έχει ως εξής:
"Με αφορμή τη λήξη της συνεργασίας μου με την Α.Ε. Περάματος, θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια τους κ.κ. Γρηγόρη Μικρούλη, Κώστα Ζαχαρόγλου  και Χρήστο Τζανόπουλο από το Δ/Σ, αλλά και τον φροντιστή της ομάδας κ. Γιάννη Γαρυφάλλου για την άριστη συνεργασία που είχαμε. Όσον αφορά εμένα, αφήνω την ομάδα αήττητη σε επίσημα και φιλικά παιχνίδια κι αποχωρώ με το κεφάλι ψηλά. Δυστυχώς, ο χαρακτήρας και η ιδιοσυγκρασία μου δεν μου επιτρέπουν να ανέχομαι περίεργες συμπεριφορές και παρεμβολές στο έργο μου, όπως πρόσφατα συνέβη ζητώντας μου να μην χρησιμοποιώ τον αθλητή Μονέ επειδή είναι «ακριβοπληρωμένος», για να του… μειώσουν τις αποδοχές. Θα ήθελα λοιπόν να συστήσω φιλικά στα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης που δεν προανέφερα, αντί να κάνουν συνεχώς κριτική και να εκτοξεύουν εύκολους χαρακτηρισμούς, να σταθούν δίπλα στους ποδοσφαιριστές της ομάδας και να κοιτάξουν πώς να αξιοποιήσουν την πολύ καλή αυτή φουρνιά αθλητών που διαθέτει ο σύλλογος.  Τους ζητώ συγνώμη που κερδίσαμε το παιχνίδι με την Οδηγήτρια κι έτσι αφαιρέθηκε το πρόστιμο που επέβαλαν στα παιδιά μετά το παιχνίδι με τον Πολυκράτη. Ξέρω ότι τους στεναχώρησα, αλλά δυστυχώς  ή ευτυχώς εγώ έτσι έχω μάθει. Κρίμα που ορισμένοι στον σύλλογο έχουν άλλους τρόπους να συνεργάζονται, τους οποίους εγώ δεν κατανοώ. Ίσως κάποιος άλλος να μπορέσει και τους εύχομαι να τον βρουν. Επίσης, θέλω να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου στους ποδοσφαιριστές ότι καλύτερο σε προσωπικό και αθλητικό επίπεδο και στην ομάδα να πραγματοποιήσει τους στόχους της. Η Α.Ε. Περάματος έχει την τύχη να διαθέτει ένα υλικό γεμάτο νιάτα και ταλέντο που θα προχωρήσει μπροστά.
   Τελειώνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια και την διοίκηση του Περαμαϊκού για την εμπιστοσύνη τους στην παραχώρηση τριών παικτών ( Νίκο, Σταγάκη, Αγγελετάκη) το καλοκαίρι σαν δανεικούς στην ομάδα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου