Ο Αγιουτάντης πρόεδρος στον Α.Ο.Κορυδαλλού

Μετά την εκλογική διαδικασία στις 7 Δεκεμβρίου 2013 συνεδρίασε για δεύτερη φορά (η πρώτη ήταν τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου) το νέο Δ.Σ. του ΑΟ Κορυδαλλός και συγκροτήθηκε σε σώμα. Ομόφωνα πρόεδρος αναλαμβάνει ο επειχειρηματίας Γιάννης Αγιουτάντης Αναλυτικά το νέο Δ.Σ του ΑΟ Κορυδαλλός είναι :
Πρόεδρος……………: Αγιουτάντης Γιάννης
Αντιπρόεδρος Α’….: Κουλουμπαρίτσης Νίκος (Υπεύθυνος Ακαδημιών)


Αντιπρόεδρος Β’.:Λεκάκης Γιάννης (Υπεύθυνος Ανδρικού Τμήματος)
Γενικός Γραμματέας....: Μάρθας Αναστάσιος
Ειδικός Γραμματέας….: Φουντούλης Ανδρέας
Ταμίας: Δημητροκάλης Φραγκίσκος (Υπεύθ. Οικονομικής Διαχείρισης)
Γενικός Αρχηγός………....: Χοχλάκης Νίκος
Υπεύθυνος Δημ. Σχέσεων..: Ζαχαρίου Κώστας
Έφορος Ποδοσφαίρου……: Μπούκας Γιώργος
Έφορος Εφηβικού………...: Παπανικόλας Φώτης
Έφορος Υλικού…………...: Τομάζος Κώστας

Μετά την εκλογή του νέου Δ.Σ. ο μέχρι πρότεινος πρόεδρος του ΑΟ Κορυδαλλός Αναστάσιος Μάρθας( στην φωτό μαζί με τον πρόεδρο κ. Γιάννη Αγιουτάντη) έκανε την ακόλουθη δήλωση προς την Διοίκηση, τους Αθλητές και τους φίλους του ΑΟ Κορυδαλλός :"Αγαπητοί συνάδελφοι, αθλητές και φίλοι, ύστερα από τρία χρόνια στη θέση του Προέδρου της ομάδας μας παραδίδω τη σκυτάλη όχι αποχωρώντας, μα αλλάζοντας απλώς ρόλο. Θέλω να πιστεύω πως στάθηκα αντάξιος της εμπιστοσύνης σας, για την οποία θερμότατα σας ευχαριστώ και να σας διαβεβαιώνω, ότι όπως εργάστηκα όλο αυτό το διάστημα για την προκοπή του συλλόγου μας αψηφώντας κόπο και χρόνο, έτσι θα συνεχίσω και από τη νέα μου θέση με τον ίδιο ενθουσιασμό και ζήλο προσφέροντας το μέγιστο των δυνατοτήτων μου. Ως άτομο ουδέποτε με απασχόλησαν οι τίτλοι και τα αξιώματα. Πάγιος πόθος μου ανέκαθεν ήταν και θα εξακολουθεί να είναι η κοινωνική προσφορά σε όλα τα επίπεδα. Με γνώμονα τα “πιστεύω” μου θα είμαι κοντά σας για όσο η ομάδα θα με χρειάζεται με τον ίδιο πάντα στόχο. ΑΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ……ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ, ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!
Ευχαριστώ από καρδιάς όλους εσάς για την εμπιστοσύνη και τη βοήθεια σας. Ιδιαιτέρως ευχαριστώ την οικογένεια μου όχι μόνο για την ανοχή, αλλά και για τη στήριξη που μου πρόσφερε.

Το επόμενο συμβούλιο του Δ.Σ. θα πραγματοποιηθεί στις 8 Ιανουαρίου 2014 και με τα αναπληρωματικά μέλη όπου θα δημιουργηθούν οι επιτροπές για την καλύτερη λειτουργία του συλλόγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου