Τελεία και...παύλα ο Γιανναράκης στο Αιγάλεω



Αποχωρεί-αυτή φορά οριστικά ο Γιώργος Γιανναράκης, ο πρόεδρος του συλλόγου, αφού όπως δήλωσε και αδυνατεί να ανταπεξέλθει, αλλά και μηδεν στήριξη έχει.. Αναλυτικά η επιστολή παραίτησης του Γ. Γιανναράκη έχει ως εξής: "Ο κάτωθοι υπογεγραμμένος Γιανναράκης Γιώργος δηλώνω την
παραίτηση μου στο Δ.Σ. του Αιγάλεω Α.Ο. , διότι δεν μπορώ να αντεπεξέλθω στις υποχρεώσεις του ποδοσφαιρικού τμήματος του οποίου ηγούμαι τα τελευταία τρία χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω το Δ.Σ. για τη στήριξη και τη συνεργασία που μου έδειξαν όλο αυτό το διάστημα. Η δε παραίτηση μου είναι οριστική και αμετάκλητη.
Έχω ήσυχη τη συνείδηση μου"
Από εκεί και πέρα δηλώσεις του ο κ. Γιανναράκης λίγα λεπτά μετά την παραίτηση του τόνισε υπογράμμισε: «Εισχώρησα στην ομάδα την περίοδο 2010-2011 ως γενικός αρχηγός έχοντας ως σκοπό την παραμονή του συλλόγου στην Δ” Εθνική. Ο στόχος επετεύχθη και την επόμενη περίοδο η ομάδα τερμάτισε στην πρώτη τριάδα έχοντας πολύ καλή παρουσία. Την τρίτη χρονιά κατακτήσαμε το πρωτάθλημα και συμμετείχαμε στον τελικό του Κυπέλλου ΕΠΣΑ. Από εκεί και πέρα, από το καλοκαίρι μέχρι σήμερα έχω καλέσει τρεις Γενικές Συνελεύσεις στις οποίες εξέφρασα την επιθυμία μου να παραιτηθώ από την προεδρία διότι δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω στις υποχρεώσεις του συλλόγου.
Το καλοκαίρι παρέθεσα τα προβλήματα που υπήρχαν ενώ την 2η φορά ο κ. Ζαχαρόπουλος υποστήριξε ότι θα έφερνε επενδυτή και με παρακάλεσε να παραμείνω. Την τρίτη φορά ήταν η σειρά του κόσμου να μου ζητήσει να παραμείνω στο σωματείο και εάν για κάποιους αποτέλεσα το εμπόδιο για την πορεία της ομάδας έφτασε η ώρα ώστε να αποχωρήσω από το Αιγάλεω. Έχω ήσυχη τη συνείδηση μου διότι βοήθησα την ομάδα όσο μπορούσα και ας μη ξεχνάει κανένας ότι είμαι Αιγάλεω και μόνο Αιγάλεω. Από τη μεριά μου θα βοηθήσω όσο μπορώ ώστε ο σύλλογος να πετύχει το στόχο του. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που συνεργάστηκα τα τελευταία χρόνια οι οποίοι έβαλαν το δικό τους λιθαράκι ώστε η ομάδα να αντεπεξέλθει παρά τις όποιες δυσκολίες παρουσιάστηκαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου