Η ξεφτίλα της χρονιάς στην Β΄ Εθνική από τον Βύζα

 Ξέφραγο  αμπέλι το επαγγελματικό ποδόσφαιρο της Β΄ Εθνικής

To ξεφτίλησαν το επαγγελματικό ποδόσφαιρο εν έτη 2014, μιλάμε για την ξεφτίλα  της χρονιάς που δεν γίνεται ούτε στην Γ΄ τοπικού, και που προσβάλει τους υπεύθυνους τους διοργανωτές του πρωταθλήματος Β΄ Εθνικής.
Μιλάμε για απίστευτο περιστατικό από την πλευρά του Βύζα
Μεγάρων και που αποδεικνύει την γύμνια την ανοργανωσιά όλου αυτού  του ξέφραγου χώρου που λέγεται επαγγελματικό ποδόσφαιρο.
Στο χθεσινό παιχνίδι  Χανίων - Βύζα Μεγάερων (5-1) η ομάδα των Μεγάρων είχε πλαστοπροσωπίσει τα στοιχεία ενός άλλου ποδοσφαιριστή.
Συγκεκριμένα με το όνομα και το δελτίο  του  Φάνη Ζάρκου αγωνίσθηκε άλλος ποδοσφαιριστής  την ίδια ώρα που εκείνος βρισκόταν στην Κόρινθο.
Αυτο καταγγέλει ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής με ανάρτηση του στο Facebook. Μάλιστα, έκανε γνωστό ότι αποχωρεί από την ομάδα επειδή κάποιοι παίζουν με το όνομα του.
Αναλυτικά έγραψε: «Ντροπή... Μόνο αυτή η λέξη αρμόζει, για αυτούς που κατέστρεψαν μια ιστορική ομάδα που κάποτε πριν από αυτούς ήταν μαγαζί γωνια. Ο λόγος για την ομάδα του Βύζαντα Μεγάρων... Εγώ επειδή εχω αξιοπρέπεια πήρα την απόφαση να σταματήσω από την ομαδα για τα επομενα 4 παιχνίδια και καποιοι "κυριοι" παίζουν με το όνομά μου.
Σήμερα ο Βύζας έπαιζε με τα Χανιά στην Κρήτη, ενώ εγώ ήμουν στην Κόρινθο, και το ράδιο και όλα τα site στο ίντερνετ έγραφαν ότι ήμουν στην Κρήτη και είχα συμμετοχή στο παιχνίδι αυτό... Να παίζει με την δικιά μου φανέλα και το δικό μου δελτίο άλλος ποδοσφαιριστής... ΝΤΡΟΠΗ...».

To ίδιο και Μπέλερη

Η υπόθεση πλαστοπροσωπίας στο παιχνίδι Α.Ο. Χανιά - Βύζας που αποκάλυψε ο ποδοσφαιριστής της ομάδας των Μεγάρων Φάνης Ζάρκος δεν ήταν και η μόνη παρατυπία.
Συγκεκριμένα, οι Μεγαρείς φέρεται να έκαναν το ίδιο και με άκομη έναν παίκτη τους και συγκεκριμένα τον Νίκο Μπελέρη, ο οποίος επίσης δεν μετέβη στην Κρήτη για το ματς αυτό, αλλά το όνομά του δηλώθηκε στη 18άδα και άλλος ποδοσφαιριστής φορώντας τη φανέλα του χρησιμοποιήθηκε ως αλλαγή!
Επίσημη αντίδραση από πλευράς Βύζαντα για όλα αυτά δεν υπάρχει ακόμη, όμως, αν αποδειχτεί ότι τίθεται θέμα πλαστοπροσωπίας, τότε προβλέπονται σοβαρές κυρώσεις προς τους εμπλεκομένους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου