Σε εφαρμογή το πλάνο Β΄

Το ντήλ με το Αιγάλεω δεν προχώρησε αφού οι φανατικοί φίλοι του Σιτι δεν σήκωσαν κουβέντα στην περίπτωση συγχώνευσης με την Παναχαική, κι έτσι ο Αλέξης Κούγιας έβαλε σε  εφαρμογή το πλάνο Β΄ .
 Ασφαλώς μιλάμε για την περίπτωση της Καλαμάτας.
 Ήδη έγινε μιά πρώτη επαφή με τον πρόεδρο της Μαύρης
Θύελλας κ. Γιώργο Ράλλη σε καλό κλίμα κι αναμένονται εξελίξεις., κάτι που επειβεβαίωσε κι ο ίδιος ο κ. Κούγιας τονίζοντας  πως έχει δεχθεί πρόταση να μεταφέρει την ομάδα σε άλλη πόλη. «Η Ερασιτεχνική ζήτησε να ιδρύσει νέα ποδοσφαιρική ομάδα, να αφαιρεθεί ο τίτλος της ΠΑΕ Παναχαϊκή και να μείνει ως Πατραϊκός. Ικανοποιώ το αίτημα της Ερασιτεχνικής να δημιουργήσει νέα ομάδα με το όνομα της Παναχαϊκής. Το παραχωρώ. Εγώ την Παναχαϊκή δεν την βρήκα ποτέ, εγώ αγόρασα τον Πατραϊκό. Και τον έχω πληρώσει ακριβά. Η κανονική Παναχαϊκή δεν έχει κάνει ακόμα εκκαθάριση. Εγώ έμεινα με χρέη γιατί επιχειρηματίες, οπαδοί και ερασιτεχνική με άφησαν μόνο μου. Τελικά διαπίστωσα όταν ανέλαβα πρόεδρος ότι τα χρέη της ομάδας, και κυρίως του Πατραϊκού, ήταν πολύ περισσότερα. Ήθελα την Παναχαϊκή να την πάρει Πατρινός, έδωσα προθεσμία δεν εμφανίστηκε κανείς», ανέφερε μεταξύ άλλων.
Μεταξύ άλλων έκανε λόγο πως δέχθηκε «πόλεμο» και ότι έχει πρόταση για να πάει την ομάδα στο Αιγάλεω ή την Καλαμάτα. Μάλιστα η πλευρά της δεύτερης σχολίασε πως έχει δείξει πιο «ζεστό» ενδιαφέρον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου