Γιώργος Ψαρρός:Τα κάνει όλα!!

 Γνωρίσαμε τον Γιώργο Ψαρρό πέρυσι όταν μαζί με μιά παρέα Κορυδαλλλιωτών μπήκαν μπροστά για να βγάλουν από το αδιέξοδο  την Προοδευτική και βοήθησαν πολύ μέχρι   τα ηνία του συλλόγου να αναλάβουν οι κ.κ. Κατσαρός-Λεμονής
 Ωστόσο ο Γιώργος Ψαρρός έχει ακόμη ένα μεγάλο μεράκι - ασχολείται με το τραγούδι εδώ και 20 χρόνια αν και ναυτικός και μάλιστα καριερίστας ως καπετάνιος παρακαλώ!!

H αγάπη του για την θάλασσα τον αποτράβηξε από τις πίστες για λίγο καιρό όμως φέτος
ο Γιώργος Ψαρρός, επιστρέφει δυναμικά στη νυχτερινή σκηνή ενώ βρίσκεται στο στούντιο ετοιμάζοντας τη δεύτερη δισκογραφική του δουλειά.
Η Πόπη Καλεμτζή τον συνάντησε για να μάθει περισσότερα για τον καλλιτέχνη του λιμανιού και του…τραγουδιού!
Γιώργο μπορεί να ξεκίνησες από νωρίς το τραγούδι όμως κάποια στιγμή στη πορεία αποφάσισες να σπουδάσεις στη σχολή Εμποροπλοιάρχων στην Αγγλία. Γιατί έκανες αυτή τη στροφή και ποιο από τα δυο είναι τελικά εκείνο που σε κέρδισε ;
Και τα δυο ξεκίνησαν ταυτόχρονα. Το τραγούδι το ακολούθησα αρχικά σαν χόμπυ. Οι σπουδές στη σχολή Εμποροπλοιάρχων ήρθαν γιατί την θάλασσα την αγαπώ και ήθελα το επάγγελμά μου να έχει σχέση με το υγρό στοιχείο. Σίγουρα υπήρχε και η πίεση από την οικογένεια μου που μου έλεγε όσο και αν αγαπάς το τραγούδι πρέπει να έχεις ένα χαρτί στα χέρια σου και ας μην σου χρειαστεί ποτέ... Όσο για το ποιό από τα δύο με κέρδισε...Νομίζω ότι τα αγαπώ το ίδιο όμως το τραγούδι είναι το όνειρο της ζωής ..
 Λόγω της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα αρκετά νέα παιδιά αποφασίζουν να αναζητήσουν τη τύχη τους στο εξωτερικό. Εσύ έφτασες ποτέ κοντά στο να μείνεις για πάντα στην Αγγλία ;
Έχω ζήσει αρκετά στο εξωτερικό κυρίως στην Ευρώπη & στο Λίβανο. Πάντα υπάρχει στην άκρη του μυαλού μου το εξωτερικό καθώς μου έχουν γίνει αρκετές επαγγελματικές  προτάσεις.Αλλά σαν την Ελλάδα πουθενά...
Παρά τις δυσκολίες που περνάει ο ελληνικός λαός  μαθαίνω πώς το μαγαζί που εμφανίζεσαι είναι πάντα γεμάτο. Πιστεύεις πως ο Έλληνας δε θα σταματήσει ποτέ να διασκεδάζει ;
Οι εποχές έχουν δυσκολέψει πολύ οι Έλληνες δε βγαίνουν όπως πριν λόγω της κρίσης και της μεγάλης ανεργίας δόξα το Θεό εμείς πάμε πολύ καλά. Δουλεύουμε δυο φορές την βδομάδα (Παρασκευή, Σάββατο) έχουμε ρίξει πολύ τις τιμές και έτσι έχουμε κερδίσει το κόσμο..
Όταν βλέπεις ότι χαρίζεις το κοινό σου στιγμές διασκέδασης και το ξεκουράζεις από τη μιζέρια δεν αισθάνεσαι μία τεράστια ικανοποίηση
Η ικανοποίηση μας αυτή είναι. Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα όταν βλέπεις το κόσμο να ξεχνιέται να χαμογελάει να χορεύει και στο τέλος να σε χειροκροτεί... Είναι η επιβράβευση μας.
Στο παρελθόν έχεις συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα της πίστας όπως η Άντζελα Δημητρίου , ο Θέμης Αδαμαντίδης , και η Κέλλυ Κελεκίδου , ποια όμως είναι η συνεργασία που σου έχει μείνει αξέχαστη ;
Ο καθένας από αυτούς τους καταξιωμένους καλλιτέχνες για μένα ήταν κάθε φορά και μια διαφορετική συνεργασία. Προσπαθώ κάθε φορά να πάρω ότι μπορώ από τον κάθε καλλιτέχνη. Δε θα ξεχάσω όμως ποτέ το Θέμη Αδαμαντίδη. Κάθε βράδυ καθόμουν και τον άκουγα είναι δάσκαλος έχεις να μάθεις πολλά δίπλα του... Επίσης δε μπορώ να ξεχάσω τη συνεργασία μου με το Δημήτρη Κοντολάζο, ο οποίος όποτε έβγαινε επάνω στην πίστα σου έβγαζε μια ηρεμία και έναν σεβασμό που μου πέρασε και σε μένα γιατί πάντα πρέπει να σέβεσαι το κόσμο γιατί αυτός σε ανεβάζει και αυτός σε κατεβάζει.
Ποιος είναι ο/η καλλιτέχνης που θα ήθελες να συνεργαστείς στο μέλλον ;
Το έχω πει πολλές φορές το όνειρο μου κάποια στιγμή είναι να συνεργαστώ με τον Αντώνη Ρέμο είναι ένας άνθρωπος που θαυμάζω πολύ. Ποιος θα έλεγε όχι όμως σε μια συνεργασία με τον Πασχάλη Τερζή, τον Γιώργο Μαζωνάκη και την Νατάσα Θεοδωριδου που είναι και η αγαπημένη γυναικεία φωνή.
Εκτός από την Αθήνα πραγματοποιείς συχνά εμφανίσεις και στην επαρχία. Υπάρχει κάποιο μέρος της Ελλάδας που αισθάνεσαι ότι το κοινό είναι πιο θερμό από οπουδήποτε αλλού ;
Δε θα ξεχάσω ποτέ την συνεργασία που είχα στην Βόρεια Εύβοια και δούλεψα τρια χρόνια. Ο κόσμος ήταν ζεστός και σε έβαζε στην οικογένεια του δε θα τους ξεχάσω ποτέ.
Θα μας αποκαλύψεις κάτι για τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα ;
Ο χειμώνας θα μας βρει σίγουρα στο ΕΛΙΖΕ & κάποιες έκτακτες εμφανίσεις στην επαρχία ...Αυτή την περίοδο βρίσκομαι στο στούντιο και ηχογραφούμε το δεύτερο προσωπικό μου τραγούδι που θα έχει την υπογραφή του Δημήτρη Χάρμα.. Καταξιωμένος στο χώρο από της επιτυχίες που έχει υπογράψει στο Νίκο Οικονομόπουλο ,Πανό Κιάμο και πολλούς ακόμη.
Αρκετά όμως με τα επαγγελματικά , θέλουμε να μάθουμε και για τη προσωπική σου ζωή . Για πες μας λοιπόν , είσαι single ;
Αυτή την στιγμή που μιλάμε ναι με βρίσκεται μόνο μου έχω ρίξει όλο το βάρος στην επαγγελματική μου καριέρα αλλά ποτέ δε λέω όχι σε ένα μεγάλο έρωτa
Ο γάμος και η οικογένεια είναι στα πλάνα σου ;
Ναι πάντα ήταν γιατί μεγάλωσα μέσα σε μια οικογένεια ενωμένη και με αγάπη και θα ήθελα και εγώ να δημιουργήσω κάτι ανάλογο στο σωστό timing.
Πες μας ένα ανεκπλήρωτο όνειρο που θα ήθελες να πραγματοποιηθεί μέσα στα επόμενα 3 χρόνια.
Σίγουρα το μεγαλύτερο μου όνειρο είναι να καταξιωθώ στον χώρο του τραγουδιού.
Πηγή:Layout.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου