Γιαννακόπουλος: "Ο Ερμής ήταν σπίτι μου.".

Τέλος εποχής για τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο στον Ερμή Κορυδαλλού, αφού  έγινε γνωστό ότι   δυναμικός ποδοσφαιριστής απαοχώρησε από τον σύλλογο.
 Μάλιστα ο ίδιος ο ιδιόρυθμος κι ίσως παρεξηγημένος από πολλούς ποδοσφαιριστής ανέφερε στο προσωπικό χρονολόγιο του:"Ύστερα από τόσα όμορφα χρόνια στον Ερμή ο κύκλος μου έκλεισε. ..

Όλα τα ωραία κάποτε τελιωνουν...θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου όλα αυτά τα χρόνια. ..τον Νίκο Μπασακο, τον Νικόλα Ηλιαδακη. Τον Αντρέα Μπαρμπολουτσι για την συνεργασία μας φέτος και για το ήθος του. Επίσης τον πρόεδρο του Ερμη κύριο Κώστα Πρέκα για όλη μας την συνεργασία και την βοήθεια του σε εμένα και την οικογένειά του Ερμή .
Τελευταίο θέλω να ευχαριστήσω τον Γιώργο Ξηρακη που με έφερε σε αυτήν την ομάδα, νιώθω ευτυχία που σε αυτά τα χρόνια έκανα αληθινούς φιλους.
 Μάγκες σας ευχαριστώ για όλα, φευγω χαρούμενος αληθινός και περήφανος. 
 Ο Ερμής ήταν σπίτι μου..αλλά κανείς δεν αγίασε στον τόπο του...καλή συνέχεια.."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου