Γιαλιάς: "Οι τρίχες που γύρισαν, οι Gillete με τις 4 λεπίδες..."

Πρόσωπο των ημερών για ακόμη μιά φορά ο  πρόεδρος των Τρικάλων ο Χρήστος Γιαλιάς, μετα όσα είπε κατά των παιχτών της ομάδας του στο πρόσφατο παιχνίδι με τον Αγροτικό Αστέρα.
 Σήμερα βέβεια πήγε και μιά σελίδα παρακάτω. που έχει διαίτερο ενδιαφέρον...
Αναλυτικά όσα δήλωσε στον ΣΠΟΡ Fm 94,6:
Για τον λόγο που εξαγριώθηκε με τους παίκτες του: «Χάσαμε με κατεβασμένα τα παντελόνια. Δεν παίξαμε, δεν παίξαμε μπάλα. Μπήκανε σαν γατάκια. Δεν γίνεται έτσι... Στη ζωή μου έψαχνα πάντα να βρω μια ομάδα που να μπαίνει στον αγώνα και να είναι... «αίμα και άμμος». Και να χάσω, δεν είμαι η Μπαρτσελόνα, και η Μπαρτσελόνα χάνει. Αλλά παίξε με πάθος, λέρωσε με ιδρώτα τη φανέλα σου, η οποία είναι χρυσοπληρωμένη. Γιατί ξέρετε τα συμβόλαια που έχω και πως είναι πολύ δυνατά.
Συγχαρητήρια στα παιδιά του Αγροτικού που έπαιξαν στον Έυοσμο, και για τη φιλοξενία στον πρόεδρο. Το μόνο που στενοχωριέμαι είναι που μας κέρδισαν. Σήμερα ήταν καλύτερη ομάδα και κέρδισαν δίκαια. Οι δικοί μου νόμιζαν ότι θα παίξουν με τις φανέλες και με την νοοτροπία ότι «εγώ είμαι ο τάδε και έχω τόσες συμμετοχές στη Σούπερ Λίγκα». Έτσι την πάτησε και ο Άρης. Και η Λαμία και παραλίγο να την πατήσει και ο Απόλλωνας. Μάλλον είχε κάνει κάποιο ευχέλαιο ο πρόεδρός του και κέρδισε όπως κέρδισε».
Για τη νοοτροπία παικτών και προπονητών και τις δηλώσεις Γκώνια«Εδώ στην Ελλάδα έχουμε μπερδευτεί. Οι παίκτες νομίζουν ότι είναι ξαδέρφια του Μέσι και του Ροναλντίνιο και οι προπονητές, οι περισσότεροι είναι Μουρίνιο, νούμερο 1, ο πρώτος ξάδελφος του Μουρίνιο κτλ. Έχουμε μπερδευτεί στην Ελλάδα, δεν κοιτούν πως είμαστε υποβαθμισμένοι. Εγώ είμαι στο ποδόσφαιρο μόνο και μόνο επειδή μου αρέσει το πάθος και το σασπένς.
Δεν παίζω στοίχημα, δεν στήνομαι, δεν στήνω, ζω τον αγώνα από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό. Όπως είπα στους παίκτες, λοιπόν, δεν έπαιξαν καθόλου καλά. Έπρεπε να τους βάλω στα σύγκαλά τους γιατί το πρωτάθλημα τώρα ξεκινά και είναι δύσκολο Και... για να μας πουν αν μπορούν, αν δεν μπορούν να πάνε στα σπίτια τους, να πάνε σε άλλες ομάδες. Να μην καθίσουν σε εμένα. Εγώ θέλω να πρωταγωνιστώ. Αν μπορούν... Αν δεν μπορούν να πάνε να παίξουν αλλού».
Για τη διαφορετική εικόνα προπονήσεων και αγώνων: «Αν δεις την προπόνηση θα πεις τι ομαδάρα έχω. Την Μπαρτσελόνα; Την Μπάγερν; Αίμα κι άμμος για να πάρουν θέση στην 11άδα. Οι παίκτες οι καλοί όμως δεν το δείχνουν με το όνομά τους, το δείχνουν στο γκαζόν, εκεί το δείχνουν το πόσο καλοί παίκτες είναι. 11 εναντίον 11. Ο διαιτητής φυσικά να είναι αμερόληπτος... Αν και σήμερα οι δυο λάινσμαν θέλουν οφθαλμίατρο και ο διαιτητής κάπου δεν τα πήγε καλά, είχε μπερδευτεί λιγάκι. Όχι ότι αλλοίωσαν όμως το σκορ. Ήταν καλύτερος ο Αγροτικός Αστέρας. Έπρεπε να κερδίσει. Δεν ήμασταν καλοί. Ήμασταν κακοί, έπρεπε να χάσουμε. Κακώς γιατί τα πράγματα εδώ στην κατηγορία αυτή κρίνονται στον πόντο».
Για την ατάκα του «μας γ…νε και φύγανε»: «Είμαστε μια ομάδα, μια οικογένεια. Μας ρεζιλέψανε, μας... κάνανε και φύγανε. Τι πρέπει να πούμε δηλαδή; Να το πούμε με γλυκά λόγια και καθαρεύουσα; Πώς πρέπει να το πούμε; Εδώ δεν φημίζομαι για αυτό. Έχω μεγαλώσει στο Πανεπιστήμιο, στο... λιμάνι της Ελευσίνας και μιλάω με αυτή τη γλώσσα, αλλά αυτή όμως είναι η αληθινή».
Για την ατάκα του «μπορώ να αλλάζω πέντε πέντε παίκτες την εβδομάδα»: «Εσείς τι λέτε δεν μπορώ; Πέντε από τους παίκτες που έπαιξαν σήμερα κοστίζουν όσο οι 15 του Αγροτικού. Και ξέρετε πολύ καλά ποιοι είναι... Εκείνοι, όμως έπαιξαν με την ψυχή τους και συγχαρητήρια, γιατί εμένα μ' αρέσει αυτό. Αυτό που έκαναν αυτοί ήθελα να το δω κι εγώ στην ομάδα μου. Κάτι που δεν το είδα. Παίξε, μάτωσε και χάσε. Μέχρι και πριμ θα πάρεις.
Εγώ απλώς τα είπα αντρικά. Τι να πω δηλαδή; Το ποίημα «ελάτε παιδιά να φάμε όλοι μαζί να φτιάξουμε το κλίμα;». Δηλαδή, να κάνουμε αυτά που κάνει όλος ο κόσμος. Όχι, θα καθίσεις με τη γυναίκα σου και το παιδί σου ποδοσφαιριστή των Τρικάλων και να αναρωτηθείς... Σου αρέσουν τα χρήματα που παίρνεις κάθε μήνα ή θες να πας αλλού να μην τα παίρνεις;».
Για τον Άρη και το πρόστιμο που επιβλήθηκε στους παίκτες: «Γιατί ο Άρης λίγα λεφτά πληρώνει; Αυτός έχει πιο μεγάλο μπάτζερ από εμενα. Ίσως να είναι ο μοναδικός, ο οποίος έχει μεγαλύτερο μπάτζετ από το δικό μου. Η Λαμια έχει μεγάλο μπάτζετ, ο Απόλλων, αλλά είδες πως πήγαν όλοι;».
Για το γεγονός ότι ξεκίνησε επιτέλους το πρωτάθλημα: «Ξεκίνησε επειδή έπρεπε να ξεκινήσει. Αλλά δεν έχει τηλεοράσεις τώρα να βάλουν ζελέ στο μαλλί οι παίκτες, να τους δει ο άλλος και να τους πάρει στην ομάδα του. Με την Ελευσίνα παίξαμε και βάλαμε πέντε γκολ. Και η ομάδα της Ελευσίνας είναι καλή, δεν έχει καμία σχέση με την περσινή. Ο Πανσερραϊκός κέρδισε δύσκολα. Έτυχε και παίξαμε καλά. Και;
Δεν πρέπει να ξαναπαίξουμε καλά; Να μην παίξουν καλά τρεις παίκτες... Πες ήταν κακή τους μέρα, στραβοκοιμηθήκανε, στραβοφάγανε, είδαν καμιά ταινία στην τηλεόραση και ξενύχτησαν. Αλλά γι' αυτό έχουμε και τρεις αλλαγές για να τις κάνουμε. Τώρα όμως όλη η ομάδα εκτός από έναν, δύο παίκτες; Να μην πεθάνει στο γήπεδο ο παίκτης. Αλλά να τη ματώνει τη φανελα. Επαγγελματίας είσαι, δεν είσαι ερασιτέχνης να δουλεύεις το πρωί υδραυλικός και να κάνεις προπονηση μετά».
Για ένα περιστατικό που δικαιώνει τα παράπονά του από τους παίκτες: «Μερικοί παίκτες χαραμίζουν τον εαυτό τους. Να σου πω ένα παράδειγμα; Ένας παίκτης σήμερα δεν ήταν στην αποστολή επειδή του γύρισε μια τρίχα και πόναγε. Κατάλαβες; Και του έστειλα ένα Gillette με τέσσερις λεπίδες για να μην του γυρίζουν οι τρίχες. Ξέρεις τι έχω δει σε αυτό το κωλοποδόσφαιρο; Πόσα τέτοια έχω δει και νευριάζω; Του γύρισε η τρίχα και δεν μπορεί να παίξει μπάλα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου