Τέλος ο Ρόβας στον Ιωνικό!!

Την αποχώρηση του από τον Ιωνικό γνωστοποίησε ο επιθετικός της ομάδας  ο Χρήστος Ρόβας, επικαλούμενος σοβαρούς οικογενειακούς λόγους που τον αναγκάζουν να επιστρέψει στην ιδιαίτερη του πατρίδα τις Σέρρες, κάτι που ασφαλώς είναι πλήγμα για τους Νικαιώτες που προσπαθούν να δυναμώσουν το ρόστερ τους όμως χάνουν ένα  ικανό ποδοσφαιριστή.

 Αναλυτικά η ανακοίνωση του Χρ. Ρόβα έχει ως εξής:«Θα ηθελα να πω πως νιώθω πολύ τυχερός που με αξίωσε ο Θεός και φορεσα για δεύτερη φορα τη φανελα του Ιωνικού! Δυστυχώς ενα σημαντικό πρόβλημα υγείας με αναγκάζει να λείψω για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα μακριά από την Αθήνα ώστε να βρεθώ κοντά στην οικογένεια μου και έτσι δεν θα μπορώ να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην ομαδα του Ιωνικού! 
Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Πρόεδρο της ομάδας Κύριο Μάκη Αποστόλου για όλη την στήριξη και τη βοήθεια που είχα όλον αυτό τον καιρό,τον προπονητή της ομάδος Κύριο Μαργαρίτη Χατζηαλέξη που σε ότι χρειάστηκα ήταν δίπλα μου καθώς και τον Παναγιώτη τον Σκαφτούρο που μου έδωσε την ευκαιρία το καλοκαίρι να επιστρέψω στην ομάδα! Μα πάνω απ όλα θελω να ευχαριστήσω αυτόν τον υπέροχο κόσμο του Ιωνικού που με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή που επέστρεψα και να του ζητήσω ένα μεγάλο ΣΥΓΝΩΜΗ για το πέναλτι που έχασα στο ντέρμπι με την Προοδευτική!
Δυστυχώς φεύγω με αυτήν την πικρή γεύση! Είμαι περήφανος που ξαναφόρεσα τη φανέλα με το Αστέρι!Οπότε μου ξαναζητηθεί και μπορέσω να ανταποκριθώ θα ειμαι ετοιμος να υπηρετησω και πάλι αυτήν την πολή μεγάλη ομάδα! Ήταν τιμή μου που αισθάνθηκα έστω και για λίγο ξανά ένας από εσάς…Εις το επανιδείν…»!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου