Λεμονής:" Οι καλοθελητές θα διαψευσθούν"

Στην αντεπίθεση πέρασε ο πρόεδρος της Προοδευτικής  Νίκος Λεμονής, μετά τα όσα ακούσθηκαν  και γράφθηκαν στον τύπο αναφορικά με   τα προβλήματα της Προοδευτικής και προέβη στην εξής δήλωση:
"Επειδή ακούσθηκαν πολλά τις τελευταίες ημέρες από κάποιους καλοθελητές,
ενημερώνω ότι σήμερα  παραβρέθηκα στο γήπεδο και την σημερινή προπόνηση μαζί με όλο, το τεχνικό επιτελείο και στην συνέχεια πληρώθηκαν οι ποδοσφαιριστές.
 Ένα έχω να πώ, η Προοδευτική είναι εδώ, ενωμένη και δυνατή και κανείς δεν μπορεί να σταματήσει την ξέφρενη πορεία της πομάδας μας.
 Είμαι ευτυχής να σας ανακοινώσω, ότι το έργο  που ξεκινήσαμε εγώ, ο κ. Καραδήμος, ο Ντάγκας, ο  Καλαμάκης θα συνεχισθεί μέχρι την επίτευξη του στόχου μας που δεν είναι άλλος από την άνοδο στην Β΄ Εθνική
Κι έπεται και συνέχεια, άλλωστε  την ερχόμενη εβδομάδα θα ανακοινωθούν οι 2 σημαντικές μεταγραφικές κινήσεις της Προοδευτικής.
Υ.Γ.1. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους αγνούς φιλάθλους για την σημερινή τους παρουσία και την αγάπη τους.
2. Με ικανοποιεί απόλυτα η κουβέντα τους προπονητή μας κ. Καραδήμου, ότι θα βρίσκεται στον πάγκο της ομάδας όσο είμαι εγώ στην διοίκηση."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου